Sayang Di Sayang

mengimpikan dirimu sayang
setiap malam setiap detik
aku rindu dirimu jiwamu
hatimu
aku suka dirimu
tanpa membandingkan dengan sesiapa pun
dirimu teristimewa
aku gembira kita suka sama suka
gembira bersama tanpa melukakan hati lain
dikau begitu setia
marah sesal terkilan hanya sementara

aku mohon ampun jika diriku keterlaluan
menyebabkan dirimu sebegitu malu
maafkan ku
ku tak bermaksud apa-apa
terkadang keterlanjuran mendatang
maafkan sekali lagi
aku cinta sehidup dengan mu
jangan tinggalkan diriku
walau apapun yang berlaku
terimalah aku seadanya
aku jua begitu
ku doakan dikau bahagia dan gembira selalu
aku berharap
setiap langkah mu aturlah sebaik mungkin
ku tak mahu dikau tersungkur
dek tunggul di tengah jalanan
bersabar itu satu cabaran dugaan
hanya sementara
pabila kejayaan mengaburi mata
kau anggap ku tak perlu lagi disisimu
ku harap dikau bukan begitu
kau merajuk aku tak pandai memujuk
hanya dengan perkhabaran
dapat membuat dirimu senyum kembali
menyejuk hati yang dingin seketika
ku terima segala
aku sanggup berkorban demi mu sayang
jangan lah dikau berpaling pada yang lain
ku tak rela
cukup lah selama ini
ku berharap
harapan setinggi gunung
hanya runtuh menghempap diri
ku tak berdaya lagi
aku harap dikau bukan seperti itu
aku sayang dirimu selamanya
segala kelemahan diriku
kau terima dan fahami
akhirnya nanti ku percaya
kita dipuncak singgahsana
ada masa ku berfikir jika kau tinggalkan ku
kiranya kau pergi dariku
tak sanggup ku menerimanya hadapinya
seperti rebah ke bumi
dan bernafas dalam air
pabila kau bersama yang lain
ku curiga
ku selalu berpura-pura
namun sebenarnya ku akui
ku cemburu
ku tak menghalang dirimu berkawan
tapi aku takut
perasaan itu menular diri
ku tahu dikau tak mahu
aku berfikiran seperti itu
namun ia datang tanpa paksaan
aku akur
pabila nasi telah menjadi bubur
saat itu aku sedih
sesal dengan kelakuan ku
maafkan ku
luv u miss u
assalamualaikum

1 comment:

  1. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    arena-domino.club
    arena-domino.vip
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete

Assalamualaikum....Nok ngomen silakan...
Sepatoh cukup doh ase...