Aku | Kau Berbeza

suatu petang
dikala hujan renyai menyapa diri
aku dalam perjalanan sepi
sendiri
akhirnya tiba di destinasi
sebelum itu
ku terima pesanan darimu
katakan kau rindu pada ku
ku tak terkata apa-apa
terpaku diam membisu
tiada balasan dari ku


petang itu di kamar
aku terlambat dengan janji ku
terlena kerna kepenatan
ku tersedar ku terlewat
maafkan ku
aku tak sengaja melambatkan
terlena dibuai mimpi
ku tak khabarkan kelewatan ku
ku menyepi
tersedar ku terus ke kamar selesa
air sejuk menyirami tubuh
ku mencapai telefon
panggilan ku di angkat
tapi aku selamba
lupa akan kesalahan sendiri
janji tak ditepati
aku rasa bersalah
ku tak sedar dengan kata-kataku
sebelum ini
mungkin sedikit kekasaran
aku tak sedar dengan itu
ku membiarkan dirimu sahaja berkata
aku terdiam
kerna ku tahu ku memungkirinya
akhirnya panggilan di hentikan
malam itu
ku cuba ingin meluahkan sesuatu
tapi tak kesampaian
dikau senyap tanpa jawapan
berkali-kali pesanan kau terima
tiada balasan darimu
ku tahu dikau masih marah padaku
ku tak tahu kali ke berapa
semua ini terjadi padaku
ku terbiasa
tapi sampai bila
pesanan terakhirku layangkan
"sayang pesanan terakhirku
selepas ini dikau jaga diri baik-baik
maafkan kesalahan ku
selamat malam
i luv u..salam"
pesanan terakhir dan takkan ada lagi
selepas ini
ku harap dikau pun sama
setiap kali ku ingin melupakan mu
waktu itulah dikau menyayangi merindui
ku berharap dapat melupakanmu
segalanya sewaktu bersama
ku akhir dengan noktah
moga dikau fahami
aku hargai dirimu
ku sayang dirimu
inilah pengorbanan ku
maafkan aku
duhai kasih
izinkan ku pergi
selamat tinggal sayang
assalamualaikum

2 comments:

  1. exammmm abisss..he3333....
    bckground...bulat4..lalalaal

    ReplyDelete
  2. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    arena-domino.club
    arena-domino.vip
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete

Assalamualaikum....Nok ngomen silakan...
Sepatoh cukup doh ase...